پنج‌شنبه , اکتبر 17 2024
آخرین خبرها

رستوران های زنجان

رستوران های زنجان

زنجان، شهر شگفتی‌ها، که در شمال غربی ایران زیبایمان واقع شده، جاذبه‌ها و مناطق دیدنی زیادی زنجان دارد. همین جاذبه‌ها در کنار آب و هوای خنک و خاص موجب شده که مقصد تعداد زیادی از گردشگران و مسافران باشد. شناسایی رستوران های زنجان که کیفیت مناسبی دارند در سفر به این شهر زیبا موجب می‌شود که دیگر وقتتان را برای پیدا کردن و مسیریابی های لحظه‌ای که معمولا ناامیدتان می‌کند تلف نکنید، همچنین با غذایی سالم ریسک مریض شدن و خراب شدن سفرتان را به حداقل برسانید. اگر قصد سفر به زنجان را دارید و می‌خواهید شبی را در اقامتگاه‌های زنجان بگذرانید و یا می‌خواهید به رستوران با کیفیتی در این شهر بروید با من همراه باشید.

رستوران پلو در زنجان

از هر زنجانی بپرسید که بهترین رستوران زنجان کدام است قطعا اسم رستوران پلو را خواهید شنید. علاوه‌بر خود زنجانی‌ها بیشتر مسافران به این رستوران سر می‌زنند و تا به حال کسی از آن ناراضی بیرون نیامده‌است. وقتی در این رستوران غذا میل می‌کنید، باید خیالتان کاملا از کیفیت مواد اولیه به کار رفته راحت باشد.

رستوران پلو زنجان

در کنار غذاها ایرانی می‌توانید از انواع سالاد هم استفاده کنید. تنها کلمه‌ای که می‌توان در توصیف غذا های رستوران پلو زنجان به کار برد، “لذیذ” است. موقعیت رستوران به شکلی است که به‌راحتی و بدون دردسر جای پارک پیدا می‌کنید. اگر در روز های تعطیل تصمیم گرفتید به این رستوران بروید حتما از قبل میز رزرو کنید، چون ممکن است جای نشستن پیدا نکرده و ساعت‌ها منتظر بمانید. همچنین فضا و دیزاین داخلی رستوران ساده و صمیمانه است و زرق و برق آن‌چنانی ندارد که حاکی از آن است شلوغی رستوران تنها برای کیفیت و طعم فوق‌العاده غذا های آن است. لازم به ذکر است قیمت غذا های این رستوران بسیار منصفانه است.

تماس:  02433462666

آدرس: زنجان، اتوبان ۲۲ بهمن جنب پل قائم رستوران پلو

وب سایت رستوران پلو زنجان

دیزی سرای عابدینی

در بازار زنجان، در فضایی گرم و صمیمی و به دور از تشریفات یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران های زنجان به نام دیزی سرای عابدینی قرار دارد. اگر عاشق دیزی هستید و در مسافرت خود هوس یک دیزی سنگی بسیار خوشمزه را که با بهترین مواد و ادویه جات تهیه شده کردید، حتما به دیزی سرای عابدینی سر بزنید. گفتنی است، علاوه بر دیزی در این دیزی سرا انواع صبحانه از جمله املت سرو می‌شود.

دیزی سرای عابدینی

این دیزی سرا در داخل بازار سنتی زنجان قرار دارد در نتیجه اگر پس از گشت و گذار و خرید طولانی در بازار، گرسنه شدید در این رستوران به روی شما باز است. از دلایل محبوبیت دیزی سرای عابدینی علاوه بر کیفیت فوق‌العاده دیزی آن، می‌توان به رفتار گرم و صمیمانه صاحبان آن یعنی برداران عابدینی اشاره کرد. برادران عابدینی که خود غذا را طبخ می‌کنند از مهمانان هم به بهترین نحو پذیرایی می‌کنند.

 

تماس: 02433324260

آدرس: زنجان، چهار راه امیر کبیر، میدان ورک چی‌ها

رستوران چنگال طلایی زنجان

یکی از لوکس ترین رستوران های زنجان، رستوران چنگال طلایی است. این رستوران با دیزاینی طلایی بسیار مجلل به نظر می‌رسد.

رستوران چنگال طلایی زنجان

در این رستوران، انواع غذای اصیل ایرانی، پیش غذا و دسر با کیفیت بسیار بالا و طعمی عالی سرو می‌شود. اگر به دنبال رستورانی پر زرق و برق با نورپردازی های خیره کننده و بسیار شیک برای صرف یک غذای بسیار خوشمزه هستید رستوران چنگال طلایی در زنجان گزینه خوبی است. با توجه به لوکس بودن این رستوران، قیمت غذاها به نسبت سایر رستوران‌ها کمی گران است.

تماس: 02433770185

آدرس: زنجان، خیابان خرمشهر، روبروی بانک ملی

کافه رستوران آریا زنجان

یکی از پرطرفدار ترین رستوران های زنجان، کافه رستوران آریا است. این رستوران از مهمانان خود با انواع غذا های ایرانی، ترکی، فست فود و.. پذیرایی می‌کند. از غذا های معروف این رستوران می‌توان به اسکندر کباب اشاره کرد که بسیار خوشمزه و لذیذ است.

کافه رستوران آریا زنجان

از امکاناتی که باعث محبوبیت زیاد این رستوران شده می‌توان به پارکینگ اختصاصی، غذا های بسیار با کیفیت و خوش طعم، کادر مجرب و خوش و برخورد و فضای شیک و دلنشین اشاره کرد. به علاوه رستوران آریا در زنجان مجهز به منوی دیجیتالی بوده و سفارشات از طریق گوشی انجام می‌گیرند. گفتنی است که کارکنان این مجموعه شما را برای نحوه سفارش راهنمایی می‌کنند. کافه رستوران آریا جزو رستوران های با منوی گران قیمت در زنجان است اما اگر به کیفیت و فضای رستوران بیشتر از قیمت آن اهمیت می‌دهید، این رستوران، جای شماست.

تماس: 02433365477

آدرس: زنجان خیابان سعدی، برج آریا، طبقه پنجم

رستوران گلریز

یکی دیگر از رستوران های محبوب زنجان، رستوران گلریز است. در این رستوران با تنوعی بی نظیر از انواع سالاد و غذای ایرانی و ایتالیایی مواجه هستید. کیفیت و مزه غذا های رستوران گلریز فوق العاده است و مطمئنم عاشق آن‌ها خواهید شد.

رستوران گلریز

یکی از مزیت های این رستوران شیک، داشتن میز اردور پیش غذاست. میز اردور پیش غذا به شما این امکان را می‌دهد تا از میان تعداد زیادی پیش غذای لذیذ و خوش طعم به دلخواه انتخاب و برای خود سرو کنید. این رستوران جزو رستوران های نسبتا گران زنجان است.

تماس: 02433771016

آدرس: زنجان، خیابان خرمشهر، جنب بانک تجارت، پلاک 149

رستوران حاج داداش در زنجان

با یک تیر دو نشان بزنید. با رفتن به این رستوران هم غذایی لذیذ و با کیفیت میل کنید و هم از یک جاذبه گردشگری و اثر باستانی دیدن کنید. رستوران حاج داداش که در دل بازار سنتی زنجان در دوره قاجار به عنوان حمام بنا شده، امروز با تغییراتی جزئی به محلی برای صرف غذا های لذیذ ایرانی بدل گشته است.

رستوران حاج داداش در زنجان

مواد اولیه به کار رفته در غذا های رستوران حاج داداش، تازه و با کیفیت است. غذاها با دستور پختی سنتی و اصیل آماده می‌شوند و مطمئنم دلتان را می‌برند. اگر قصد سفر به زنجان را دارید امتحان کردن غذا های رستوران سنتی حاج داداش را در لیست برنامه‌ های خود قرار دهید.

تماس: 0243222021 – 0243222020

آدرس: زنجان، خیابان فردوسی، راسته پایین بازار بزرگ زنجان، روبروی مسجد میرزایی

رستوران سنتی مشاهیر زنجان

یکی دیگر از رستوران های سنتی معروف و محبوب زنجان، رستوران مشاهیر است. این رستوران با دیزاینی سنتی و غذا های بسیار با کیفیت زبانزد خاص و عام است. یکی از ویژگی های بارز رستوران مشاهیر، سرو غذا در ظروف قدیمی است که حس و حال خوبی به مهمانان می‌دهد.

رستوران سنتی مشاهیر زنجان

دیزاین داخلی رستوران مشاهیر زنجان از خانه های قدیمی الهام گرفته است.

تماس:  02433471141

آدرس: زنجان، نبش میدان دارالقرآن

اگر در حال حاضر در زنجان هستید و یا قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، علاوه بر شناسایی رستوران خوب باید جای ماندن خود را انتخاب کنید، ممکن است قصد رزرو سوئیت در زنجان را داشته باشید و یا بخواهید در هتل های زنجان بمانید. انتخابتان هرکدام است، میزبان یاب برای راهنمایی و کمک به شما آماده است.

درباره‌ی alipour

همچنین ببینید

جاهای دیدنی دشتستان

جاهای دیدنی دشتستان

جاهای دیدنی دشتستان شهرستان دشتستان از قدیمی‌ترین شهرستان‌های ایران می‌باشد. مرکز دشتستان شهر برازجان می‌باشد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *