پنج‌شنبه , آوریل 18 2024
آخرین خبرها

هتل های مرودشت

هتل های مرودشت

مرودشت مرکز شهرستان مرودشت می باشد و در شمال استان فارس قرار دارد. نام این شهرستان احتمالاً برگرفته از دشت‌ها و مرغزارهای سرسبز آن بوده است و یکی از باستانی ترین مناطق ایران است. وجود صد و پنجاه اثر گرانبهای باستانی و تاریخی در این شهر، به خصوص آثار برجای مانده تخت جمشید، نقش رستم، نقش رجب و پاسارگاد که جزء آثار ثبت شده جهانی هستند باعث شده تا مرودشت مکان مناسبی برای بازدید گردشگران داخلی و خارجی باشد. وقتی به شهر تاریخی مرودشت سفر می کنید هتل های مرودشت یکی از گزینه هایی است که می توانید برای محل اقامت خود در نظر بگیرید. هتل های زیادی در این شهر تاریخی وجود ندارد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل جهانگردی تخت جمشید مرودشت (سه ستاره)

هتل جهانگردی تخت جمشید از هتل های مرودشت می باشد که شامل هجده ویلای یک خوابه و چهار باب اتاق می باشد. از مزایای اقامت در این هتل دسترسی راحت به تخت جمشید، نقش رستم و آرامگاه کوروش کبیر می باشد.

از امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران با ظرفیت شصت نفر، پارکینگ با ظرفیت پنجاه خودرو رایگان، فکس، لابی، پرینتر، فتوکپی، نمازخانه، فضای سبز و پارک کودک می باشد. چایخانه سنتی، صندوق امانات، شبکه پخش فیلم، پذیرش 24 ساعته، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش. خدمات خانه داری و سیستم اعلام حریق از دیگر امکانات این هتل سه ستاره می باشد.

هتل جهانگردی تخت جمشید مرودشت (سه ستاره)

از امکانات دیگر این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه. سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، تلفن در لابی، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی) و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی اشاره کرد.

اتاق های این هتل نیز شامل امکاناتی از جمله یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، آباژور، چای ساز، تلویزیون، میزت حریر، رخت آویز، کمد لباس، روم سرویس و تلفن می باشد. همچنین امکان پخت و پز، اینترنت، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی  از دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل جهانگردی تخت جمشید می باشد. امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در اتاق های هتل موجود می باشد.

آدرس: استان فارس، کیلومتر 2 جاده اختصاصی تخت جمشید

هتل آپادانا تخت جمشید (سه ستاره)

هتل آپادانا تخت جمشید یکی دیگر از هتل های مرودشت می باشد که در سال 1334 افتتاح گردید و بنای آن متعلق به دوران پهلوی دوم می باشد. این هتل در سال 1395 جهت بالا بردن کیفیت و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای هفده باب اتاق می باشد که به صورت همکف کنار هم قرار گرفته اند. از مزایای اقامت در این هتل دسترسی راحت به تخت جمشید می باشد.

هتل آپادانا تخت جمشید (سه ستاره)

هتل آپادانا تخت جمشید دارای امکاناتی از جمله نمازخانه، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)، سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)، تاکسی سرویس، رمپ و تلویزیون در لابی می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به مبل، روم سرویس، خدمات بیدار باش، اینترنت در لابی. اینترنت در اتاق، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، فتوکپی و پرینتر اشاره کرد.

آدرس: استان فارس، مرودشت، 10 کیلومتری مرودشت،  رو به روی مجموعه تخت جمشید

اقامتگاه بوم گردی شیدگر مرودشت

این اقامتگاه در سال 1396 به بهره برداری رسید و دارای دوازده باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. از مزایای اقامت در اقامتگاه بوم گردی شیدگر فاصله نزدیک آن با مجموعه تخت جمشید می باشد.

از امکانات عمومی در این اقامتگاه می توان به رستوران با ظرفیت هفتاد نفر، لابی، فتوکپی، پرینتر. فروشگاه، روزنامه، فضای سبز، نمازخانه، کتابخانه، کافی شاپ، پارک کودک و تاکسی سرویس اشاره کرد. صندوق امانات، گشت نیم روزی، چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه. ماساژ، خدمات تور، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، خدمات خانه داری، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه. سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات از دیگر امکانات اقامتگاه بوم گردی شیدگر مرودشت می باشد.

اقامتگاه بوم گردی شیدگر مرودشت

اتاق های این اقامتگاه بوم گردی نیز شامل امکاناتی از جمله حمام، یخچال، دراور، صبحانه، آباژور، دمپایی، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، تلفن می باشد. همچنین لوازم بهداشتی، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق های این هتل موجود می باشند.

آدرس: استان فارس، مرودشت، شهرک ولیعصر

اقامتگاه خانه لیرک مرودشت

اقامتگاه خانه لیرک در روستای سیوند از توابع مرودشت  قرار دارد و بین تخت جمشید و پاسارگاد واقع شده است. تمام اتاق ھای اقامتگاه خانه لیرک مرودشت مستر بوده و دارای پارکینگ می باشد. در مجموعه 2 اتاق بازی جهت سرگرمی مسافران تدارک دیده شده که شامل فوتبال دستی و ایر ھاکی می باشد. از امکانات این اقامتگاه می توان به رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، فروشگاه و غرفه و کافی شاپ اشاره کرد.

اقامتگاه خانه لیرک مرودشت

آدرس: استان فارس، مرودشت، روستای سیوند، کوچه مسجد

اقامتگاه بوم گردی کوه دشت مرودشت

اقامتگاه بوم گردی کوه دشت در دامنه ی کوه مهر در شهرک ولیعصر قرار دارد. شهرک ولیعصر در سال 1349 همزمان با برگزاری جشن های 2500 ساله با نام شرکت کشت و صنعت زراعی آریا مهر به عنوان نمادی از روستاهای ایران جهت بازدید گردشگران ساخته شده است. این اقامتگاه در نزدیکی تخت جمشید قرار دارد. امکانات این هتل شامل سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و پارکینگ می باشد.

اقامتگاه بوم گردی کوه دشت مرودشت

آدرس: استان فارس، شهرستان مرودشت، تخت جمشید، شهرک ولیعصر

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *