سه‌شنبه , آوریل 23 2024
آخرین خبرها

هتل‌ های اهواز

هتل‌ های اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان و هشتمین شهر پرجمعیت ایران است. اهواز را بیش از هر چیزی با نفت و جنگ و گرما و آلودگی هوا می‌شناسیم. اما این کلانشهر جاذبه‌های دیدنی بسیاری هم دارد که آن را به یکی از مقاصد گردشگری بخصوص در فصول پاییز و زمستان تبدیل کرده است. به همین خاطر هتل های اهواز همواره پذیرای مهمانان زیادی از نقاط مختلف ایران می باشد.

البته جاذبه‌های این شهر به قدری زیاد است که بازدید از همه آنها در یک روز امکانپذیر نیست. پس پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر به اهواز اقامتگاهی را برای چند روز رزرو کنید و از همه جاذبه‌های آن دیدن کنید تا یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهای خود را تجربه کنید. 

پل سیاه، حمام نفت سفید، دانشگاه سه گوش، سرای معین التجار، خانه ماپار، گورستان سنگی تپه کوهساران، پل غدیر اهواز، بازار کاوه، رود کارون، موزه هنرهای معاصر، پل سفید، کلیسای سورت مسروپ از جاذبه های گردشگری اهواز می باشد.

همچنین بازار فلافل اهواز، تالاب بامدژ، خانه دادرس، کلیسای پروتستان شبان نیکو، مرقد علی بن مهزیار و خانه نفیسی تنها بخشی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی اهواز را تشکیل می‌دهند. در ادامه با هم برخی از هتل‌های اهواز را بررسی خواهیم کرد.

 لازم به ذکر است که به علت تعداد زیاد هتل‌ها، صرفاً بهترین و به صرفه‌ترین هتل‌ های هر رده کیفی را انتخاب و بررسی کرده‌ایم.

  • هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز

هتل پنج ستاره پارس اهواز بهترین و معروف‌ترین هتل این شهر است. در سال 1347 احداث و در سال 1395 به منظور ارتقاء سطح کیفی مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل تقریباً در مرکز شهر و نزدیک به کارون و پل سفید قرار دارد و در 5 طبقه تعداد 134 اتاق را در خود جای داده است.

هتل مجلل پارس امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، استخر، فروشگاه، کتابخانه، سالن کنفرانس، پارکینگ را دارد. همچنین آرایشگاه، اینترنت، دستگاه چاپ، تاکسی سرویس، روم سرویس و صبحانه رایگان را دارد. قیمت اتاق‌های آن از شبی 1 میلیون و 670 هزار تومان شروع می‌شود و در بهترین و بزرگ‌ترین اتاق به 2 میلیون و 628 هزار تومان می‌رسد.

  • هتل نیشکر اهواز

هتل نیشکر اهواز

هتل چهار ستاره نیشکر اهواز یکی از هتل‌ های باکیفیت اهواز است. از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده است و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل نیز مانند هتل پارس در قسمت مرکزی شهر و در نزدیکی دانشگاه آزاد این شهر قرار گرفته است. در دو طبقه تعداد 51 اتاق را در خود جای داده است. 

برای رزرو بهترین هتل های اهواز اینجا را کلیک کنید

هتل نیشکر امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، استخر، پارکینگ، نمازخانه، سالن اجتماعات را دارد. همچنین سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، بیلیارد، دستگاه خودپرداز، خشکشویی، دستگاه چاپ، صندوق امانات، روم سرویس، تاکسی سرویس، خدمات تور و سیستم اعلام حریق را دارد. قیمت اتاق‌های آن از شبی 775 هزار تومان شروع می‌شود و در بزرگترین اتاق به 1 میلیون و 38 هزار تومان می‌رسد.

  • هتل نادری

هتل نادری

هتل نادری یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ های اهواز است که در سال 1342 افتتاح شد و در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و یکی از هتل‌های بزرگ اهواز می‌باشد که به نسبت سایر هتل‌های سه ستاره قیمت مناسب‌تری دارد. 

هتل نادری در 5 طبقه دارای 115 اتاق می‌باشد. امکاناتی از قبیل رستوران، کافی‌‌شاپ، فروشگاه، پارکینگ، نمازخانه، سالن بیلیارد، خشکشویی، اینترنت، دستگاه چاپ، تاکسی سرویس، روم سرویس و صندوق امانات را دارد. قیمت اتاق‌های آن از شبی 501 هزار تومان شروع می‌شود و در بهترین و بزرگترین اتاق به 1 میلیون و 329 هزار تومان می‌رسد.

  • هتل آپارتمان آرامش

هتل آپارتمان آرامش

هتل آپارتمان آرامش در سال 1396 در خیابان کیانپارس اهواز فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دو ستاره در 5 طبقه تعداد 15 سوئیت را در خود جای داده است و به نسبت فضایی که در اختیار شما قرار می‌دهد قیمت مناسبی دارد. رستوران، کافی‌شاپ، خشکشویی، اینترنت، صبحانه، روم سرویس و دستگاه چاپ بخشی از امکاناتی است که هتل آرامش برای گردشگران فراهم کرده است. 

همچنین اگر نزدیکی به رود کارون و پل سفید برایتان مهم است این هتل در بین هتل‌های دیگر می‌تواند انتخاب بهتری باشد. قیمت سوئیت‌های هتل آپارتمان آرامش از شبی 600 هزار تومان شروع می‌شود و در سوئیت سه تخته به 800 هزار تومان می‌رسد.

  • هتل ایرانهتل ایران

هتل دو ستاره ایران یکی دیگر از هتل‌های قدیمی اهواز است که در زمینه هتلداری تجربه‌ای نزدیک به 50 سال دارد و در سال 1354 افتتاح شده است. این هتل در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است و در 6 طبقه نزدیک به 60 اتاق را در خود جای داده است و به نسبت قیمتی که دارد امکانات قابل قبولی را ارائه می‌دهد. 

رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، خشکشویی، اینترنت، دستگاه خودپرداز، صبحانه رایگان، دستگاه چاپ و صندوق امانات بخشی از امکاناتی است که هتل ایران به گردشگران ارائه می‌دهد. قیمت اتاق‌های این هتل از شبی 350 هزار تومان شروع می‌شود و در بهترین و بزرگترین اتاق به 934 هزار تومان می‌رسد.

رزرو اقامتگاه‌های اهواز از طریق میزبان یاب

رزرو اقامتگاه‌های اهواز از طریق میزبان یاب

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در هنگام مسافرت و بخصوص در ایام شلوغ سال، رزرو اقامتگاه در مقصد است. شما می‌توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن میزبان یاب در هر لحظه از سال کاملاً به صورت آنلاین نسبت به رزرو اقامتگاه مورد نظر خود اقدام کنید و از امکانات، ظرفیت و قیمت آنها مطلع شوید. 

همچنین میزبانیاب تحویل اقامتگاه را تضمین می‌کند و مبلغ پرداختی شما را نزد خود نگه می‌‌دارد و پس از تحویل اقامتگاه به شما آن را به حساب صاحب اقامتگاه واریز می‌کند، بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی اجاره اقامتگاه مورد نظر را پرداخت کنید. در صورت وجود هرگونه سوالی می‌توانید از طریق ایمیل یا شماره تلفن‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *