جمعه , مارس 29 2024
آخرین خبرها

هتل‌ های کلیبر

هتل‌ های کلیبر

کلیبر شهری نسبتاً کوچک با جمعیتی در حدود 15 هزار نفر در شمال استان آذربایجان شرقی است و در همسایگی ارمنستان و آذربایجان قرار دارد. با وجود اینکه تا چهل سال قبل در تقسیمات کشوری کلیبر روستا بود و امکانات خاصی نداشت، در حال حاضر و به واسطه طبیعت زیبا و جاذبه‌های شگفت‌انگیزش پیشرفت چشمگیری داشته است. این شهر به مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است. هتل های کلیبر هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران می باشد.

قلعه بابک، قلعه پیغام، قلعه پشتو، قلعه آوارسین، پل‌های خداآفرین، جنگل‌های ارسباران، پارک جنگلی مکیدی، قصر آینالو، مجموعه آب درمانی متاللی و کاروانسرای شاه بخشی از جاذبه‌های دیدنی این شهرستان هستند. این جاذبه ها در سالیان اخیر باعث جذب گردشگران زیادی به منطقه شده‌اند.

همانند سایر مناطق گردشگری در کلیبر نیز هتل‌ها و اقامتگاه‌های با کیفیتی احداث شده است که در ادامه برخی از آنها را معرفی خواهیم کرد.

از جمله هتل‌ های کلیبر عبارتند از:

  • هتل پارادایس کلیبر

"C:\Users\Navid Ansari\Desktop\هتل اقل.jpg"

می‌توان گفت هتل پارادایس کلیبر بهترین و معروف‌ترین هتل از هتل‌ های کلیبر است. این هتل چهار ستاره در سال 1392 افتتاح شد و در سال 1395 برای ارتقاء خدمات بازسازی شد. در 7 طبقه حدود 42 اتاق را در خود جای می‌دهد.  امکانات مناسبی از قبیل سونا و جکوزی، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، خشکشویی، خدمات تبدیل ارز، اینترنت، تاکسی سرویس و روم سرویس را به گردشگران ارائه می‌دهد. قیمت اتاق‌های هتل پارادایس کلیبر از شبی 555 هزار تومان شروع می‌شود و در بزرگترین اتاق به 1 میلیون و 700 هزار تومان می‌رسد.

 

  • هتل آپارتمان آنزا

هتل آپارتمان آنزا

هتل آپارتمان آنزا یکی دیگر از هتل‌های معروف و بسیار خوب شهرستان کلیبر است. این هتل در سال 1390 به بهره‌برداری رسید و در 5 طبقه تعداد 23 اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. هتل آپارتمان سه ستاره آنزا امکانات قابل قبولی را ارائه می‌دهد. از جمله آنها می‌توان به صبحانه رایگان، روم سرویس، اینترنت رایگان، خشکشویی، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ غیر مسقف و خدمات تبدیل ارز اشاره کرد. 

همچنین به دلیل آنکه کلیبر یکی از مقصدهای گردشگران خارجی می‌باشد کارکنان این هتل به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسوی مسلط هستند. قیمت اتاق‌های هتل آپارتمان آنزا از شبی 615 هزار تومان شروع می‌شود و در بزرگ‌ترین اتاق به 1 میلیون و 290 هزار تومان می‌رسد.

 

  • متل ائل یوردی

متل ائل یوردی

متل ائل یوردی کلیبر یکی از اقامتگاه‌های تازه ساخت شهرستان کلیبر است که در سال 1399 در زمینی به مساحت 3000 متر در دل جنگل‌های ارسباران به بهره‌برداری رسیده است. متل ائل یوردی در 2 طبقه دارای 20 اتاق می‌باشد. این اقامتگاه امکاناتی نظیر اینترنت، دستگاه چاپ، پارکینگ، فروشگاه، مرکز خرید، رستوران، خدمات تور، خدمات معلولین، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس و اجاره ماشین را ارائه می‌دهد. 

لازم به ذکر است این متل در ابتدای پله‌های ورودی قلعه بابک قرار دارد و فاصله زیادی با داخل شهر دارد، پس اگر قصد بازدید از قلعه بابک و دیگر جاذبه‌های دیدنی ارسباران را دارید متل ائل یوردی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. قیمت اتاق‌های این متل از شبی 570 هزار تومان شروع می‌شود و در بزرگترین اتاق به 1 میلیون و 400 هزار تومان می‌رسد.

 

  • هتل بزرگ کلیبر

هتل بزرگ کلیبر

هتل بزرگ کلیبر قدیمی‌ترین هتل شهرستان کلیبر است که در سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده است و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل 3 طبقه و حدود 32 اتاق دارد. طبقه اول آن مخصوص رستوران، مراکز خرید و فروشگاه مواد غذایی است و طبقات دوم و سوم آن مخصوص اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل می‌باشد. 

هتل دو ستاره بزرگ به نسبت قیمت مناسبی که دارد امکانات قابل قبولی را ارائه می‌دهد. از جمله آنها می‌توان به رستوران، فروشگاه، کافی‌شاپ، اینترنت، دستگاه چاپ، صندوق امانات و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد. قیمت اتاق‌های این هتل از شبی 230 هزار تومان شروع می‌شود و در بزرگترین اتاق به 965 هزار تومان می‌رسد.

برای رزرو بهترین هتل ها اینجا را کلیک کنید

لازم به ذکر است شهرستان کلیبر علاوه بر هتل اقامتگاه‌های بوم‌گردی متنوعی نیز دارد که فضای سنتی آنها می‌تواند تجربه متفاوتی را برای شما رقم بزند. در این اقامتگاه‌ها شما می‌توانید با شیوه زندگی مردم محلی آشنا شوید. از غذاهای بسیار خوشمزه مردم این منطقه لذت ببرید. از جمله اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهرستان کلیبر به ترتیب کیفیت می‌توان اقامتگاه بوم‌گردی گلوسنگ، اقامتگاه بوم‌گردی نوری، اقامتگاه بوم‌گردی نجفیان، اقامتگاه بوم‌گردی شاه عباسی و اقامتگاه بوم‌گردی عشایری اوبا را نام برد.

رزرو اقامتگاه‌های کلیبر از طریق میزبان یاب

شما می‌توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن میزبان یاب قبل از شروع سفر خود و کاملاً به صورت آنلاین نسبت به رزرو اقامتگاه‌های متنوع این شهرستان اقدام کنید. میزبانیاب تحویل اقامتگاه به شما را تضمین می‌کند و مبلغ پرداختی شما را نزد خود نگه‌ می‌دارد . پس از تحویل اقامتگاه به شما آن را به صاحب اقامتگاه تحویل می‌دهد. بنابراین رزرو اقامتگاه از طریق میزبان یاب کاملاً امن است. شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای نسبت به پرداخت اجاره اقامتگاه اقدام کنید. در صورت وجود هرگونه سوالی می‌توانید از طریق ایمیل یا شماره تلفن‌های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *